Utkast: Okt. 15, 2011

Hej allesammans har tråkigt just nu i går var jag å handlade me mamma o pappa lite godis chips dip läsk o massa andra saker . I dag ska jag åka me min pappa Armin Och pappas kompis zulfo till kista vi ska lämna av zulfo där för han ska på bröllop och då ska jag pappa o Armin kolla runt i Kista galleria kommer få 200 kr av pappa och fick 500 för två veckor sen då har jag 700 spen nice ska shoppa lite tjock tröjor jeans o annat . I går somnade jag kl 12 bråkade me en kille på fb skit störd i huvudet asso vissa killar e så jävla duma idioter ! Aja orkar inte skriva hela skaen som hände pratar lite me Jennifer bollström min bebis (L) Jennifer har skaffat en ny blogg som heter http://respect.myshowroom.se/ Klicka här så kommer ni till hennes blogg :)     Suddig bild -.- Aja dagens klädsel jeans från salt Kofta stadium linne under H&M .



Hare bra nu skriver senare och lägger in bilder


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0