Sjuk :(

Hej allesammans i dag har jag inte vart i skolan uten vart hemma för att är sjuk modde jätte illa i dag på morgonen för att pappa gädde mig en jätte äcklig te oooh fyfan bara jag tänker på den så håller jag på att spy aja jag och lilly vi cyklade till skolan men på halva vägen så modde jag fett illa och då stack jag hem såg Ella på vägen hon skulle t skolan me therese när jag kom hem så sov jag t klockan halv 12 o sen så satt jag bara vid datan o lyssnade på musik och satt vi fb och tog lite bilder . Aja nu har alla kommit hem senare ska jag mamma pappa o armin sticka i väg t Willys och handla godis o chips dip gott gott ! Just nu kollar jag på disney channel hahah har inget annat att kolla på för på MTV så är bara Made och på 5 äre ngn film aja nu så ska jag bara lyssna på musik o så vidare lägger ut en bild nu och en låt hare bäst ! \ Emina    Hade fett tråkigt :P http://www.youtube.com/watch?v=JOBNzjoj4K0  Här är låten som jag lyssnar på just nu : Veronika maggio Välkommen in :   Puss :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0