- glad/irriterad.

nemen tjenare underbara läsare :)
varit i ip och spelat fotboll och mer.. sen så vart jag irriterad/väldigt arg fast var ändå glad för dom andra inte skulle bli mer tystare på grund av mig. OCH NU ÄR JAG VÄLDIGT GLAD! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH JAG FICK BÖRJA PÅ DANCEHALL !!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JENNIFER OCH ELLA NU KÖR VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HAHAHAHHAHAH nu jävlar ska vi shakea! imorgon har jag match mot syrianska (fotboll) tror jag ska vara målvakt första halvlek och sen utespelare andra halvlek. oh fyfan ska fucking vakna 9 för matchen börjar ju halv 11.. puss jenniferb

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0