Bad i väsby :)

Hej hej har inte bloggat på länge :\ Har riktigt inte haft lust men Ella , jennifer p eller jennifer b , bloggar aldrig så det känns som att dethär är min blogg typ men aja skiti ska bäretta lite vad jag har gjort i dag , jag har vart och badat i väsby med Wilma , Hannah Natta och Norah hannahs lilla syster och hannahs mamma :) Det var skit roligt det fanns två rutchikanor (stavning) Det var en som var ganska rolig det var den största men man fick skit ont i ärslet hahaha men den lilla var fett rolig för den var bred och  man kunde typ åka 4 stycken :D Sitter just nu i köket och lyssnar på musik . Snart har jag träning är heeelt slut kommer säkert somna direkt när jag kommer hem :P Men jag vill inte somna vill kolla på fotbolls match det är manchester city och något annat lag :P Jag hejar på Manchester city och barcelon dom är dom bästa lagen tycker jag :) 
                            Måste dra nu ska packa t träningen hare bra chaoo ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0