Trååååk .

Hej allesammans ! de va skit länge sen jag bloggade men hade mycket för mig de va typ träningen o skolan o allt så hann inte blogga men nu ska jag börja i gen faktiskt ! I dag var jag hemma från skolan
        är sjuk :( Men i morgon ska jag dra t skolan i gen för jag har bah lite ont i halsen och är förkyld
     så de e inte så farligt , missar syslöjden och musiken i dag men skit it kommer i allafall hinna med det jag gör 
     Jag gör tumvantar och så har jag gjort klart mitt örngott men kommer ta hem den nästa vecka :)
         Vad gör ni ? Just nu sitter jag hemma o kollar på tv o datan så klart och har skit tråkigt , Imorgon
          ska jag på maskerad fest hahaha skit kul :D Jag och min kompis Emma tänkte vara Pyamas tjejerna
            hahaha vi ska typ ha på oss pyamas och sånt så de ska bli riktigt kul . Det är min kompis Natta
             som har fiksat den  festen för hon fyller år men jga köpte t henne ett halsband där det är ett
               N på men diamanter och sen ett par hjärtörhängen som pappas till halsbandet och 2 par armband :)
                 Men nu måste jag kila bless \ Emina

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0