- jag älskar dig


Ååååh min morfar ligger på sjukhus, han har fått hjärtinfarkt. va och hälsa på honom idag han hade opererats. han va helt borta. han skulle få sjukhus mat sen det va typ fisk och ris, duvet han är inte allergisk mot nått aa, då när den där tjejen kom in med mat så sa han, jag är allergisk mot fisk, sen hon ba vilken sorts fisk? HAHHAH sen han ba jag vet inte men mot den där är jag allergisk HAHAHHAHAHAHAH, han sa så för att han hade fått kycklingkebab och pommes sen när han åt det hostade han och kunde typ inte andas så jag fick panik och då fick min mormor ge honom vatten sen va det som vanligt. han fick inte röra på sig för han hade opereras och han kunde inte sitta still och det va massa sladdar han fick panik ahahha, innan vi hade kommit hade han rykt bort sladdar och grejer hahah helt sjuk men jaja puss
JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT MORFAR, GE ALL DIG LYCKA OCH GLÄDJE. ALLT KOMMER BLI BRA!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0