Smut smuts och massa annat smuuuuts

Shuue allesammans ;) I dag har jag vart i skolan jag adlina och ruth städade hela klassrummet fick damp på min lärare hon e fan cp HAHAHAH . Aja i dag har jag träninga mamma o pappa ska skjusa mig sen ska dom åka till gäster sen hämta mig i gen :) Känner mig smutsig tror nog att jag ska duscha snart eller kanske för jag ska ändå duscha efter träningen kl 8 så tror jag ska duscha efter träningen i ställat för att duscha 2 gånger . Är skit trött men ska försöka att vara uppe ska käka snart mamma håller på att göra Pizza skit gott hihih :D Aja nu ska jag kolla in lite på Facebook och musik puss o kram hare bra \ Emina

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0