Stan .

Hejsan svejsan lingongren :D Hahah I dag har jag vart i stan me adlina vi kolla runt köpte faktiskt ingenting hittade inget som passade så de  blev inget , i går sov jag över hoss adlina och Helina var också med vi var ute tog lite kort och åt senare pizza på slice ;) Kom nyss hem från sta skit trött vaknade i dag kl 9 (tidigt) Sen åt vi pankakor sen var vi ute sen gick jag hem . Nu ska jag bara ligga i sängen o kolla på film o mysa , Senare på kvällen ska jag passa Armin (Lillebror) för mamma och pappa ska typ äta på en resturang med sina kompisar så ska ringa hit någon kompis orkar inte vara själv me Armin . Nu ska jag kolla på film några film tips ? Ska lägga in lite bilder från i går ni få hare bra puss puss .


Hahah vi hoppade på en studsmatta :)



                                                                                              



Jag och Helin :)






    


Så där ja nu ska jag dra puss :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0