TRÅÅÅÅK :D

Shoooo alla fans HAHAHA drev aja hej på er har tråkigt så bloggar lite har inte bloggat på länge men nu ska jag börja blogga igen ! Har vart i skolan i dag vi kollade på film pirates of karibien 4 ganska bra men den var fan lite läskig för att det var såhära sjöjungfrar som var såhära fett snälla först sen dom sjöng någon läskig låt sen dom drog ner dom i vattnet och åt upp dom :D AHAHHA aja har vart o handlat me mamma o pappa och armin , vi handlade till Armins kalas han fyller 5 ÅÅr ! Han ska ha kalas på söndag och dom kommer vara i mitt rum för att det är störst dom kommer fan hoppa i min säng o allt mitt rum kommer vara fuckat HAHAHA . Sitter just nu och lyssnar på musik danza kuduro remix skit bra ! Asso äre bara jag som fastnar för låten? Asso den gör mig typ glad hahah lite konstig :S Ska dra och duscha snart känner mig smutsig dricker lite powerking nu slänger in en bild på mig nu hare bra !
 




            

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0