- underbara!!

Jag förstår inte hur underbara man kan vara!! ni finns där när man behöver en och jag finns där när ni behöver mig ni kan prata med mig dygnet runt det vet ni vad som än händer finns jag här exakt brevid er ni är mitt hjärta älsklingar. 1 universum, 8 planeter, 204 länder, 809 öar, 7 hav, 6,6 miljarder människor och jag träffade er av alla dom. det går itne att förklara tjejer! ni ska bara veta jag står bakom eran rygg hela tiden, varje dag, varje timme, varje minut och varje sekund jag älskar er bebisar kärlek till er rakt från hjärtat!
Emina,ella & jennifer, ta åt er!

Kommentarer
ella

desamma älsklingar all kärlek till er står alltid bakom er! <3

2011-09-28 22:23:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0